Celý den s Českou televizí stojí od roku 1997 každého koncesionáře jen 2,50 Kč denně.
Oba dva programy České televize poskytují svému divákovi kompletní přehled a servis všech informací formou zpravodajství, publicistiky a dokumentárních pořadů. Česká televize svého diváka prostřednictvím svých pořadů nejenom vzdělává, ale i inteligentně baví.
Každým rokem se však snižuje počet platících diváků a vzrůstá počet tzv. „neplatičů“. Ve snaze zabránit tomuto trendu se Česká televize rozhodla nasadit od příštího týdne do svého vysílání spoty zaměřené na podporu morálky v placení televizních poplatků televize veřejné služby.
Cílem kampaně, která se bude v následujících týdnech objevovat na obrazovce ČT, je připomenutí široké a různorodé pestrosti nabídky všech žánrů a informací, které ČT svým divákům poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na obou programech České televize. Mottem informační kampaně je poděkování České televize všem jejím divákům, kteří platí televizní poplatky.
David Jirušek
pověřený vedoucí PR & Promotion ČT