Podle nejnovějších výsledků Media Projektu je stále nejsledovanější tématickou stanicí hudební Televize Óčko. Každý den ho sleduje v průměru 233 tisíc diváků, alespoň jednou týdně ji zvolí 665 tisíc lidí. Oba výsledky jsou nárůstem proti poslednímu výstupu. Výrazně si polepšily i další stanice, např. MTV týdně naladí 255 tisíc lidí. Obecně si tématické kabelové stanice polepšily o 300 tisíc diváků týdně.
Druhý květnový týden nebyl jen ve znamení výsledků průzkumu poslechovosti rozhlasových stanic RadioProjekt. Své výsledky prezentovala i tisková média, jejichž čtenost sleduje Media Projekt. Tento výzkumný projekt, na jehož realizaci se podílejí agentury GfK a Median, měří rovněž sledovanost menších televizních stanic, takže výsledků z posledních dvou čtvrtletích loňského roku se dočkaly i takové stanice jako Óčko či Galaxie Sport.
Aktuální výsledky Media Projektu přinesly po některých poklesech opět výrazné nárůsty. Vysvětlení je jednoduché, tento výstup zahrnuje zimní měsíce, které vykazují tradičně vyšší sledovanost televize obecně. Nejsledovanější televizí je ovšem stále s náskokem hudební Óčko, kterou tádně naladí 665 tisíc diváků týdně a jeho denní zásah představuje úctyhodných 233 tisíc lidí, což je jeho dosavadní rekord. Druhou příčku udržela Galaxie Sport, která posílila o 86 tisíc na 486 tisíc diváků týdně (139 tisíc denně). Na třetí příčce figuruje dokumentární kanál Spektrum, jehož týdenní se podruhé zvýšil, z 351 na 410 tisíc (102 tisíc denně).
Také zbývající stanice tentokrát posilovaly, dokonce bez jediné vyjímky, hudební stanici MTV přinesly 255 tisíc tiváků týdně (61 tisíc denně). Souboj filmových kanálů vyznívá velmi těsně pro Hallmark, jehož sledovanost stoupla o 49 na 309 tisíc týdně (73 tisíc denně), zatímco Film+ si polepšil jen o 20 tisíc na 274 tisíc diváků (57 tisíc denně). Slovenský hudební kanál MusicBox si zachoval svých 121 tisíc diváků týdně (22 tisíc denně) a sledovanost TV Romantica je po slibných nárůstech podobně stabilní, alespoň jednou týdně ji sleduje 82 tisíc lidí týdně (24 tisíc denně).
„Celková sledovanost měřených TV stanic stoupla o 12% respektive o víc jak 300.000 diváků týdně. Nárůst byl očekávaný, vzhledem k zimnímu období měření. Největší nárůst zaznamenala Galaxie sport, která je silně podporována reklamní kampaní na TV Nova. Největší radost mi udělaly MTV a MusicBox, které se dostaly na svá historická maxima!“ uvádí Jiří Lichý z mediazastupitelství Big Partnership Media.