Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 67 tisíc a alespoň jednou týdně 267 tisíc diváků. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytl jeden z realizátorů průzkumu, společnost GfK Praha.
Následující výsledky pocházejí z průzkumu Mediaprojekt, který v odbdobí od 1. ledna do 30. června 2004 realizovaly firmy Medián a GfK Praha. Z pohledu týdenní sledovanosti (weekly reach) je nejúspěšnější televizí Óčko, které sleduje 267 tisíc lidí. Pro Óčko to představuje nárůst o 23 tisíc proti předchozímu měřenému období.
Galaxii Sport alespoň jednou týdně volí 185 (pokles o 13) tisíc, dokumentární Spektrum 204 (nárůst o 11) tisíc a dětský SuperMax 110 (pokles o 18) tisíc diváků. Regionální televize TV Praha a TV Hradec Králové mají společnou týdenní sledovanost 88 (pokles o 3) tisíc lidí. První výsledek dokumentárního kanálu Discovery je 140 tisíc diváků týdně.
Výsledky sledovanosti televizí z pohledu denního zásahu (daily reach) přinesly změnu v pořadí. Na první příčku se propracovalo Óčko, které denně sleduje 67 (pokles o 4) tisíc lidí, zatímco minule nejsledovanější Galaxii Sport si denně nenechá ujít 66 (pokles o 8) tisíc diváků.
Nejvíce si polepšilo Spektrum s 55 (nárůst o 7) tisíci, mírně si pohoršil SuperMax s 22 (pokles o 5) tisíci a prakticky beze změny je TV Praha/Hradec Králové s denním zásahem 20 (nárůst o 2) tisíc diváků. Relativně velmi nízký denní zásah v poměru k týdennímu má Discovery, každý den ji sleduje 23 tisíc diváků.
V průzkumu Mediaprojekt není měřena sledovanost celoplošných televizních stanic. Průzkum sledovanosti těchto televizí provádí elektronicky společnost Mediaresearch a zveřejňuje každý týden Asociace televizních organizací.
Do dotazníků Mediaprojektu se jako první televize zařadila hudební stanice Óčko již před rokem. Od 1. října ji následovalo dalších pět televizí: Galaxie Sport, Hallmark, Spektrum, SuperMax a společně TV Praha/TV Hradec Králové. Od 1. ledna je dále měřen Discovery Channel, který se ve výstupu Mediaprojektu objevil poprvé a v listopadu budou poprvé zveřejněny výsledky sledovanosti filmového kanálu Hallmark.