Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 52 tisíc a alespoň jednou týdně 210 tisíc diváků. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytl jeden z realizátorů průzkumu, společnost GfK Praha.
Následující výsledky pocházejí z průzkumu Mediaprojekt, který v odbdobí od 1. dubna do 31. října 2004 realizovaly firmy Medián a GfK Praha. Z pohledu týdenní sledovanosti (weekly reach) je nejúspěšnější televizí Óčko, které sleduje 210 tisíc lidí. Pro Óčko to ovšem představuje pokles o 57 tisíc proti předchozímu měřenému období.
Galaxii Sport alespoň jednou týdně volí 147 (pokles o 38) tisíc, dokumentární Spektrum 193 (pokles o 11) tisíc a televizi Discovery 127 (pokles o 13) tisíc. Regionální televize TV Praha a TV Hradec Králové mají společnou týdenní sledovanost 82 (pokles o 6) tisíc lidí. První výsledek filmového kanálu Hallmark je 141 tisíc diváků týdně.
Výsledky sledovanosti televizí z pohledu denního zásahu (daily reach) nepřinesly zásadní změny v pořadí. Na první příčce zůstává Óčko, které denně sleduje 57 (pokles o 10) tisíc lidí. Velký pokles postihl Galaxii Sport s denním zásahem 42 (pokles o 22) tisíc diváků.
Nejvíce si polepšilo Discovery s 33 (nárůst o 10) tisíci, mírně si pohoršilo Spektrum s 52 (pokles o 3) tisíci a prakticky beze změny je TV Praha/Hradec Králové s denním zásahem 18 (pokles o 2) tisíc diváků. První denní výsledek Hallmarku je 32 tisíc diváků.
Průzkum sledovanosti těchto televizí provádí elektronicky společnost Mediaresearch a zveřejňuje každý týden Asociace televizních organizací.
Do dotazníků Mediaprojektu se jako první televize zařadila hudební stanice Óčko již před rokem. Od 1. října ji následovalo dalších pět televizí: Galaxie Sport, Hallmark, Spektrum, SuperMax a společně TV Praha/TV Hradec Králové. Od 1. ledna je dále měřen Discovery Channel a od 1. dubna filmový Hallmark.