Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z pětice kabelových televizí, které se nově zařadily do průzkumu poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 71 tisíc a alespoň jednou týdně 244 tisíc diváků. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytl jeden z realizátorů průzkumu, společnost GfK Praha.
Do dotazníků Mediaprojektu se jako první televize zařadila hudební stanice Óčko již před rokem. Od 1. října ji následovalo dalších pět televizí: Galaxie Sport, Hallmark, Spektrum, SuperMax a společně TV Praha/TV Hradec Králové. Protože Mediaprojekt zveřejňuje pouze výsledky za klouzavá pololetí, první výsledky těchto stanic jsou k dispozici až nyní. Jedinou výjimkou je Hallmark, který nebyl po celé období testován a jeho čísla tak budou známa až v druhé polovině roku. V dalším výstupu Mediaprojektu by se měl nově objevit také kanál Discovery, který je měřen od ledna.
Nejsledovanější Óčko a Galaxie Sport
Následující výsledky pocházejí z průzkumu Mediaprojekt, který v odbdobí od 1. října 2003 do 31. března 2004 realizovaly firmy Medián a GfK Praha. Z pohledu týdenní sledovanosti (weekly reach) je nejúspěšnější televizí Óčko, které sleduje 244 tisíc lidí. Pro Óčko to představuje nárůst o 84 tisíc proti předchozímu měřenému období. Galaxii Sport alespoň jednou týdně volí 198 tisíc, dokumentární Spektrum 193 tisíc a dětský SuperMax 110 tisíc diváků. Regionální televize TV Praha a TV Hradec Králové mají společnou týdenní sledovanost 85 tisíc lidí.
Poněkud odlišné pořadí vykazují televize z pohledu denní sledovanosti (daily reach). Zde je nejúspěšnější Galaxie Sport se zásahem 74 tisíc lidí, následuje Óčko se 71 tisíci (nárůst o 25 tisíc), Spektrum se 48 tisíci, SuperMax se 27 tisíci a TV Praha/Hradec Králové s denním zásahem 18 tisíc diváků.
V průzkumu Mediaprojekt není měřena sledovanost celoplošných televizních stanic. Průzkum sledovanosti těchto televizí provádí elektronicky společnost Mediaresearch a zveřejňuje každý týden Asociace televizních organizací.