Přinášíme vám promo smyčku nového kanálu Prima PLUS. Ten by měl být určený primárně pro slovenský trh. Na satelitu je možné jej sledovat v rámci platformy Skylink. Ostré vysílání bude spuštěno 23. ledna.
....Televize Obchod

Prima v neděli uvedla na obrazovky nový seriál Temný kraj a podařilo se jí oslovit necelých 1,6 milionu diváků v skupině 15+. Seriál má jen 12 dílů, ale může mít důležitý potenciál.
....
České Vánoce jsou neodmyslitelně spojeny s pohádkami v televizi. Loni se dokonce tři nové pohádky probojovaly mezi dvacítku nejsledovanějších pořadů za celý rok. Ve své analýze pro média na to upozornila společnost AXOCOM.
....
Skupina Nova v pondělí tradičně poskytla médiím bilanci sledovanosti za poslední týden. Pokud si odmyslíme tradičně nejsledovanější pořady vlastní tvorby, tak nejvíc diváků měla česká komedie Vánoční Kameňák.
....
Placené sportovní kanály Sport1 a Sport2 odvysílaly už druhou kompletní sezonu Formule1. Ve srovnání s předchozím ročníkem sledovalo letošní přenosy o 24% víc diváků. Průměrná sledovanost jednotlivých přenosů přesáhla 4 procenta všech diváků.
....
Pondělním podpisem smlouvy mezi Asociací televizních organizací a společností Nielsen Admosphere skončilo výběrové řízení na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu na léta 2018-2022.
....
Nedělní desátá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se opět stala nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne. V atraktivní cílové skupině 15-54 pořad sledovalo 48,28 % diváků u obrazovek.
....
Mediální zastupitelství Atmedia v říjnu v cílové 15+ zaznamenalo podíl na publiku 3,48 %, což je nejvíc za posledních 14 měsíců. Na zvýšení sledovanosti se významnou měrou podílí diváci v cílové skupině 15–54 let.
....
Městský soud v Praze rozhodl, že satelitní služba Skylink nesmí vysílat zápasy fotbalové ligy UEFA Champions League, na které má exkluzivní práva O2 TV. Jde o první závazné soudní rozhodnutí v této věci.
....
Skupina Nova programem svých stanic v minulém týdnu v rámci hlavního vysílacího času zaujala 39,95 % diváků v klíčové cílové skupině 15-54 let. Jedná se o podíl na publiku.
....