Televize Obchod

Přinášíme vám promo smyčku nového kanálu Prima PLUS. Ten by měl být určený primárně pro slovenský trh. Na satelitu je možné jej sledovat v rámci platformy Skylink. Ostré vysílání bude spuštěno 23. ledna.

....
Televize 20. 1. 2017

Prima v neděli uvedla na obrazovky nový seriál Temný kraj a podařilo se jí oslovit necelých 1,6 milionu diváků v skupině 15+. Seriál má jen 12 dílů, ale může mít důležitý potenciál.

....
Televize 17. 1. 2017

České Vánoce jsou neodmyslitelně spojeny s pohádkami v televizi. Loni se dokonce tři nové pohádky probojovaly mezi dvacítku nejsledovanějších pořadů za celý rok. Ve své analýze pro média na to upozornila společnost AXOCOM.

....
Televize 21. 12. 2016

Začátkem srpna spustila skupina Prima projekt Prima PORT, který měl zájemcům z řad široké veřejnosti přinášet nabídky, tipy, doporučení na vhodné trávení volného času, nákupů, kulturních či sportovních aktivit. Nyní ruší tuto službu.

....
Televize 14. 12. 2016

Skupina Nova v pondělí tradičně poskytla médiím bilanci sledovanosti za poslední týden. Pokud si odmyslíme tradičně nejsledovanější pořady vlastní tvorby, tak nejvíc diváků měla česká komedie Vánoční Kameňák.

....
Televize 5. 12. 2016

Placené sportovní kanály Sport1 a Sport2 odvysílaly už druhou kompletní sezonu Formule1. Ve srovnání s předchozím ročníkem sledovalo letošní přenosy o 24% víc diváků. Průměrná sledovanost jednotlivých přenosů přesáhla 4 procenta všech diváků.

....
Televize 2. 12. 2016

Pondělním podpisem smlouvy mezi Asociací televizních organizací a společností Nielsen Admosphere skončilo výběrové řízení na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu na léta 2018-2022.

....
Televize 15. 11. 2016

Nedělní desátá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se opět stala nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne. V atraktivní cílové skupině 15-54 pořad sledovalo 48,28 % diváků u obrazovek.

....
Televize 7. 11. 2016

Mediální zastupitelství Atmedia v říjnu v cílové 15+ zaznamenalo podíl na publiku 3,48 %, což je nejvíc za posledních 14 měsíců. Na zvýšení sledovanosti se významnou měrou podílí diváci v cílové skupině 15–54 let.

....
Televize 4. 11. 2016

Městský soud v Praze rozhodl, že satelitní služba Skylink nesmí vysílat zápasy fotbalové ligy UEFA Champions League, na které má exkluzivní práva O2 TV. Jde o první závazné soudní rozhodnutí v této věci.

....
Televize 25. 10. 2016