Televize Obchod

Volně dostupný filmový a seriálový kanál Prima MAX má za sebou nejúspěšnější týden od svého listopadového spuštění. Průměrný podíl na publiku byl v 28. týdnu na úrovni 1,88 % v celodenním vysílání.

....
Televize 18. 7. 2016

Někdejší slovenská televizní skupina Slovak Sport TV, dnes Arena sport, hledá do svého týmu české komentátory. U této stanice se předpokládá zajištění přenosů anglické fotbalové Premier league v české satelitní službě DIGI TV.

....
Televize 18. 7. 2016

Prima zveřejnila svou bilanci za první pololetí 2016. Za minulý půlrok měla celodenní share 13,70%, v hlavním vysílacím čase byl podíl na úrovni 15,11%. Na hlavním kanále se dařilo především letošním seriálovým novinkám.

....
Televize 11. 7. 2016

Poskytovatel kabelové televize SATT byl jediným subjektem, který musel vyřadit slovenskou TV Markíza na základě předběžného opatření soudu. Pozastavuje se nad tím, že mnohem větší kabelové společnosti nadále šíří Markízu bez omezení.

....
Televize 7. 7. 2016

Filmový a seriálový kanál Universal Channel ukončil své vysílání v několika evropských zemích. Jeho provozovatel nabízí divákům náhradu v podobě lifestylové stanice E! – ne všichni operátoři tuto náhradu využijí.

....
Televize 1. 7. 2016

ROZŠÍŘENO – Televize Nova pokračuje ve své PR kampani týkající se údajného zákazu neautorizovaného šíření Novy na Slovensku a Markízy v Česku. Ani tentokrát jsme se však nedozvěděli kdo, co a komu zakázal.

....
Televize 29. 6. 2016

Od 1. srpna vstoupí v platnost nový ceník služeb satelitní televize Skylink. Servisní poplatek se zvyšoval letos v dubnu, v srpnu se tedy už nezmění. Ceník se tentokrát dočkal pouze mírných úprav.

....
Televize 28. 6. 2016

Satelitní operátor DIGI CZ startuje marketingovou kampaň ke své programové nabídce. Kampaní oslovuje všechny fanoušky fotbalu, kteří chtějí v nové sezóně vidět nejlepší fotbalové soutěže vysílané exkluzivně už jen na Nové DIGI TV.

....
Televize 16. 6. 2016

Celoplošná televizní stanice, která dává prostor programovým blokům jednotlivých regionálních televizí, analyzuje data z elektronického měření sledovanosti. V určitých částech dne překračuje 0,1% podílu na sledovanosti, což je v souladu s cíly projektu.

....
Televize 16. 6. 2016

Nejúspěšnější formát posledních let, show Tvoje tvář má známý hlas, získala v komerčně atraktivní cílové skupině diváků 15-54 let až 59procentní podíl na publiku. Průměrný podíl činil 48,82% diváků v této věkové kategorii.

....
Televize 15. 6. 2016