Nejúspěšnější formát posledních let, show Tvoje tvář má známý hlas, získala v komerčně atraktivní cílové skupině diváků 15-54 let až 59procentní podíl na publiku. Průměrný podíl činil 48,82% diváků v této věkové kategorii.
....Televize Obchod
Sobotní finále Ligy mistrů, které vysílala přímým přenosem i volně dostupná stanice ČT sport, si zapnulo přes 920 tisíc diváků. Celý zápas včetně prodloužení vidělo 335 tisíc fanoušků fotbalu. Penalty vidělo 40% mužů.
....Významní hráči placené kabelové a satelitní televize si rozdělují trh na poli internetové a mobilní televize. Jako první přišla s internetovou televizí společnost O2, následovala UPC, T-Mobile a brzy se přidá DIGI TV.
....Hudební stanice Óčko začala jako první zařazovat přímo do svého vysílání reklamu připomínající standardní online banner. Reklama se zobrazuje na přijímačích s podporou platformy HbbTV. Divák musí mít svůj přijímač připojený k internetu.
....Sobotní českého týmu proti Lotyšku znamenalo nejlepší výsledek programu ČT sport v hlavním vysílacím čase v jeho dosavadním vysílání a čtvrtý výsledek pro Českou televizi v historii peoplemetrového měření, tedy od roku 1997.
....Elektronické měření sledovanosti na českém trhu funguje prostřednictvím Asociace televizních organizací ATO, která je zadavatelem celého výzkumu. Členy asociace jsou všechny relevantní televizní stanice působící na českém trhu.
....Peoplemetr, nebo také TV-metr, se skládá ze dvou jednotek: komunikační a televizní. Obě připomínají malé krabičky. Komunikační jednotka zajišťuje přenos údajů do sběrného centra pomocí GSM technologie.
....Satelitní televize se na českém trhu objevila již koncem 80. let. Satelitní přijímač byl zbožím, které si většina lidí nemohla dovolit. Už tehdy rozšiřoval možnosti příjmu tehdy ještě neplacené televize ze zahraničí.
....Přechod na digitální vysílání přinesl velký boom nových programů. Nicméně většinu z nich tvoří klony zavedených stanic, čili mnoho nových hráčů na českém trhu není. Největší televizní skupiny mají podobný podíl na trhu.
....Společnost O2 zveřejnila výsledky svého působení v prvním čtvrtletí 2016. Vzhledem k našemu zaměření se podívejme na data ohledně placené televize O2TV. Programová nabídka s exkluzivním sportovním obsahem meziročně přilákala 18tisíc nových diváků.
....