Premiérové díly nových seriálů komerčních televizí zaznamenaly u diváků úspěch, alespoň z pohledu sledovanosti. Seriál Na vodě se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera. Přes milion diváků přilákaly i VIP vraždy na Primě.
....Televize Obchod
Pokud vaše kabelová televize šíří slovenské programy DOMA a DajTo, v dohledné době je bude muset vyřadit. Mimo jiné to znamená, že čeští diváci přijdou o přenosy ze španělské fotbalové La Ligy.
....Náhle ohlášený odchod skupiny Synot z českého fotbalu může mít výrazný vliv na televize. Šéf fotbalové asociace Miroslav Pelta se před několika dny nechal slyšet, že diváci by měli za televizní přenosy platit.
....Pokud si divák určitý pořad nahraje nebo shlédne v rámci oficiálně přístupného archivu pořadů, do celkové sledovanosti daného pořadu se v rámci premiéry oficiálně nepočítá. To se od února změní.
....Provozovatel hudební teleshoppingové televize Šlágr byl upozorněn na porušení licenčních podmínek spočívající v tom, že několikrát přerušil teleshoppingový blok klasickou reklamou. Podobné jednání je však porušením podmínek licence.
....Velkolepá marketingová akce na závěr teleshoppingového spotu, která vám umožňuje k jednomu či dvěma výrobkům získat dalších pět či deset „zcela zdarma“, ale jen pokud zavoláte ihned. Přijde vám to povědomé?
....Vítězem výběrového řízení Asociace televizních organizací na realizaci pilotního projektu crossplatformního měření videoobsahu se stala agentura TNS AISA. Asociace o tom informovala v pátek pozdě odpoledne v tiskové zprávě.
....Reklamní pozice na webovém portfoliu skupiny Prima jsou kromě klasického způsobu prodeje k dispozici také skrze programatické systémy. Již dříve bylo možné využít programatický nákup pro bannerové pozice, nyní se přidává videoreklama.
....Před měsícem odstartovala slovenská fotbalová Fortuna liga. Tato zpráva by nestála za zmínku nebýt toho, že soutěž byla bez televizních přenosů. Nyní ji vysílají až tři televize: RTVS, DajTo, dokonce i Slovak Sport.
....Televizní skupina Barrandov se pochlubila pozitivním vývojem měsíčního podílu na sledovanosti v červenci. Šlo o nejúspěšnější měsíc v historii, kdy podíl všech kanálů na publiku dosáhl 6,51 procent. Samotný hlavní kanál zaznamenal 5,5%.
....