Asociace televizních organizací včera v pozdních večerních hodinách informovala o vyřazení stanice Šlágr TV z projektu elektronického měření sledovanosti. Důvodem má být narušení metodických pravidel a snaha o přímé ovlivnění domácností v panelu.
Jakmile skupina PPF převezme českou pobočku O2, může začít posilovat své postavení na poli placené televize. Společnost Telefonica sice už neprovozuje zemský digitální multiplex 4, i nadále však vlastní O2TV s nejvýraznějším pokrytím.
Výborně zvládnutý servis v rámci volebního studia České televize přinesl zpravodajskému kanálu ČT 24 téměř čtyřicetiprocentní podíl na sledovanosti u diváků starších patnácti let. ČT přitom má už několik let i konkurenčn...
Novým vlastníkem sportovních stanic Sport 1 a Sport 2 a desítek dalších kanálů z portfolia skupiny Liberty Global se stane společnost AMC Networks. Ta přebírá divizi Chellomedia včetně společnosti Chello Central Europe, jež provozuje a...
Premiéra nové show Česko vaří s Pohlreichem živě se sice nesetkala s tak výrazným ohlasem u diváků, ale byla v sobotu rozhodně úspěšnější než nedávno zrušený formát QI s Leošem Marešem. Zdeněk Pohlreich měl v sobotu značnou...
Ceníková hodnota reklamního prostoru je ve třech čtvrtinách letošního o 1,2 % nižší než vloni. Podle aktuálních dat Admosphere, dceřiné společnosti realizátora peoplemetrového projektu MEDIARESEARCH, vykazují mediatypy televize a t...
Společnost 21st Century Fox, jež patří do portfolia australského magnáta Ruperta Murdocha, uzavřela kontrakt na vysílací práva německé fotbalové soutěže Bundesliga pro nejbližších pět sezon od ročníku 2015/2016. Zápasy se tak obj...
Hlavní kanál televize Prima měl průměrný podíl na sledovanosti 15,45 procent, v cílové skupině 15-54 to bylo 12,96 procent. V obou případech došlo ke zlepšení o jeden procentní bod. Podrobnější údaje v tabulce.
Televize Nova přišla s možným řešením sporů ohledně sledovanosti. Na trhu by mělo zůstat jedno měření. Nova však prosazuje, aby se na něm už nepodílela Asociace televizních organizací. Chce vybrat i „svého“ realizátora.
Ge...
Televize Joj ohlásila vlastnické změny v rámci skupiny. Generální a finanční ředitelé společně s ředitelem zpravodajství získali akcie ve společnosti Slovenská produkčná, která je klíčovou produkční firmou pro televizi Joj.
...
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.