Televize Obchod

Do diskuze o stavu televizního reklamního trhu v situaci, kdy do něj zatím nemohou zasáhnout nové digitální stanice, se zapojil i Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Podle jeho mínění by měl být inzertní čas i nadále zachován ve ...
24. 6. 2007
Od počátku května se ve vysílání pěti televizí a sedmi rádií objevily signály, které lidské ucho nezaznamená. Zachytí je ovšem speciální příjmače, které budou nosit vybraní respondenti v rámci průzkumu sledovanosti a poslechovosti...
29. 5. 2007
Podle nejnovějších výsledků Media Projektu je stále nejsledovanější tématickou stanicí hudební Televize Óčko. Každý den ho sleduje v průměru 174 tisíc diváků, alespoň jednou týdně ji zvolí 695 tisíc lidí. Sledovanost roste i dal...
21. 5. 2007
Podle nejnovějších výsledků Media Projektu si tematické televize udržují solidní růst v řádech desítek procent. Potvrzuje to i TV metrové měření. Roste celodenní share televizních stanic zařazených do kategorie "Ostatní TV" - ve tře...
12. 2. 2007
Extrémní výkyvy teplot nedělají dobře nejen kardiakům a astmatikům, ale i TV Nova, která jakoby ztrácela dech. Aktuální výsledky její sledovanosti potvrdily pokles z předcházejícího týdne. Mírně si polepšila Prima TV, sledovanost ost...
31. 1. 2007
Nova zkouší, kam až může se svým cost-cuttingem zajít. Nejsledovanější pořad televizních obrazovek sice ještě přilákal 3 mil. diváků, ale s odřenýma ušima. Zato share Novy v prime timu po měsíci opět spadl pod 45%. Český divák ...
24. 1. 2007
Mediazastupitelství Big Partnership Media získalo do svého portfolia tři hudební stanice, jedná se o MTV, VH1 a VH1 Classic. Společně se slovenským MusicBoxem tvoří nově zastupované televize reklamní balík BPM Young. BPM v současnosti na ...
20. 1. 2007
Pokles sledovanosti posunutých Událostí vyvolává "pelíškovskou" otázku, kdeže to udělali soudruzi z Kavčích hor chybu? Primě se proti všem předpokladům daří. TV Nova problémy své konkurence neřeší a dál šlape jako dobře promazan...
18. 1. 2007
Majitelia súkromnej celoslovenskej stanice JOJ a spravodajského kanálu TA3 včera oznámili dohodu o vzájomnej výmene akvizícií. Spoločnosť J&T Media Enterprises získala od Grafobal Group podnikateľa Ivana Kmotríka televíziu JOJ, a Kmotríkov...
17. 1. 2007
Čeští diváci mají během vánočních svátků nejraději tuzemskou klasiku. I letos se potvrdilo, že žádný importovaný pořad nemá šanci prorazit nostalgickou náladu, kterou nastolují ověřené trvalky z domácích archívů. Díky této s...
28. 12. 2006