Televize Obchod

Do televize Nova se po pěti letech vrací původní investor, americká společnost Central European Media Enterprise (CME). Zeptali jsme se zástupců konkurenčních stanic, mediálních zastupitelství, analytiků českého mediálního trhu i předst...
13. 12. 2004
Televize Prima sklízí na poli sledovanosti na podzim jeden úspěch za druhým. V listopadu si dvakrát zlepšila rekordní týdenní podíl na trhu, vlastní rekordy láme seriál Rodinná pouta a samotný měsíc listopad byl pro Primu nejsledovaněj...
5. 12. 2004
V červenci se začalo na Varšavské burze obchodovat s akciemi populárního polského rádia RMF. Teď chce rádio RMF následovat jedna z největších polských televizí TVN, která chce na burzu vniknout v prosinci.Nejen svět burzovních makléř...
23. 11. 2004
Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 52 tisíc a alespoň jednou týdně 210 tisíc divá...
9. 11. 2004
Původní seriály českých televizí Náměstíčko, Rodinná pouta a Pojišťovna štěstí nastoupily do vysílání a od prvních dílů ovládají žebříčky sledovanosti televizí. Náměstíčko dokázalo jednoznačně porazit druhou řadu ameri...
15. 9. 2004
'Systém skladového hospodářství v celé ČT je v podstatě stejný, jestliže se koupí košile za 3 000 Kč a potom tam místo ní visí košile koupená za 150 Kč od Vietnamců, to neuhlídá žádný generální ředitel, ani ředitel studia,' ř...
7. 9. 2004
Letní olympijské hry přinesly podle očekávání výrazný nárůst sledovanosti kanálu ČT2, jeho podíl na trhu byl v obou olympijských týdnech proti dlouhodobému průměru čtyřnásobný. Průměrná sledovanost byla o tři procentní body vy...
1. 9. 2004
Jen sedm procent Pražanů nezasáhne v průměrném dni rádio ani televize. Relativně méně pod každodenním vlivem elektronických médií jsou nejmladší Pražané ve věku 12-29 let, mezi kterými je v průměrném dni 12 nezasažených. Výzk...
20. 8. 2004
Slovenský televízny trh sa konečne dočkal. Včera sa rozbehlo elektronické meranie, ktoré prinesie presnejšie údaje o sledovanosti najvýznamnejších televíznych staníc. Peoplemetrový výskum prinesie benefity pre všetkých - od vysielateľov...
17. 8. 2004
Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 67 tisíc a alespoň jednou týdně 267 tisíc divá...
8. 8. 2004