Měsíc září roku 2002 přinesl Prima TV rekord za období, kdy je divácké chování sledováno peoplemetry. Hodnota nejvyššího měsíčního výsledku podílu na trhu Prima TV tvoří 21,04%. Lze tedy konstatovat, že podzimní schéma, které Prima TV připravila, se setkalo s příznivým diváckým ohlasem.
Výsledky sledovanosti prvního dílu seriálu Žena za pultem
První díl seriálu Žena za pultem „Anna nastupuje“ byl vysílán ve čtvrtek 3. října od 19:55 hodin. Celkově první díl sledovalo přes 1,8 milionu diváků, to znamenalo 21,4% TVR a 40,91% Share (D 15+). Prima TV je s těmito výsledky spokojena a lze říci, že si první díl seriálu v konkurenci ostatních televizí vedl velmi dobře.
O sociodemografické struktuře diváků prvního dílu seriálu můžeme říci následující: Z hlediska krajového rozdělení ČR měl seriál největší úspěch v Karlovarském kraji (sledovalo ho přes 53% obyvatel Karlovarska starších 15 let). Z hlediska vzdělání měli největší zastoupení diváci se základním vzděláním a vyučení a též se středoškolským vzděláním.
Podle velikosti místa bydliště byli nejvíce zastoupenou skupinou diváci pocházející ze sídel čítajících více než 20 tisíc obyvatel, ti tvoří 44,09%. Sociální status diváků tohoto seriálu se dá nazvat termínem střední třída, protože největší oblibu zaznamenal u domácností s průměrným životním standardem. Dívalo se totiž 44% diváků z této sociální skupiny.
Praha 6. října 2002
Jana Malíková
tisková mluvčí Prima TV
FTV Premiéra, spol. s r.o.
Kontakty:
FTV Premiéra, Na Žertvách 24, 180 00 Praha 8
Tel: 266 700 307
Fax: 266 700 123