Zatímco ostatní televizní stanice doznaly ve sledovanosti oproti předchozímu týdnu jen mírné změny, ČT2 si ve třetím týdnu roku 2006 diváků polepšila o necelé dva procentní body, a to zejména díky Mistrovství Evropy v krasobruslení a mediálně …Zatímco ostatní televizní stanice doznaly ve sledovanosti oproti předchozímu týdnu jen mírné změny, ČT2 si ve třetím týdnu roku 2006 diváků polepšila o necelé dva procentní body, a to zejména díky Mistrovství Evropy v krasobruslení a mediálně diskutovanému pořadu Manželské etudy po dvaceti letech. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch, které pravidelně zveřejňuje Asociace televizních organizací.
Podíl Novy na ostře sledovaném televizním trhu oproti předchozímu týdnu se u dospělé populace prakticky nezměnil, když stoupl z 43,8 na 43,88%. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin pak dosáhla komerční televize dokonce až na hranici 48,96% – a to u skupiny děti 4–14 let. V kategorii ženy 15+ (tradičně silná skupina, která zčásti „emigrovala“ na ČT2 díky ME v krasobruslení) zaznamenala Nova podíl 44,6%. Nejsledovanější byly nedělní Televizní noviny (39,6%), nejlepšího výsledku mimo zpravodajství dosáhla úterní Ordinace v růžové zahradě (24,7%). TV Nova tradičně obsadila kompletní žebříček sledovanosti napříč televizními stanicemi.
Česká televize již tradičně boduje se svými Četnickými humoreskami, sledovalo je v týdnu od 16. do 22. ledna 24,3% dospělé populace. Žebříček sledovanosti tak vedou před nedělními Událostmi (22,1%). Diváky zaujaly také Nadměrné velikosti – Dámský gambit (16,1%) a Krausova talk show Uvolněte se, prosím (15,2%). Nicméně oproti minulému týdnu jde v celkovém srovnání u dospělé populace o mírný pokles z 21,39 na 20,65%. V hlavním vysílacím čase tvořili nejsilnější skupinu muži 15+ s 22,81%, naopak mezi dětmi ČT1 dosáhla pouze 21,87%, přičemž v předchozím týdnu byly její nejsilnější skupinou.
„Dvojce“ pomohlo k celkovému nárůstu z 6,39 na 8,00% zejména ME v krasobruslení ve Francii – jejich nedělní přenos sledovalo 9,4 % diváků. Mediálně „propírané“ Manželské etudy si nenechalo ujít 8,2% dospělé populace a slušného výsledku dosáhly také populárně-naučné pořady Kursk: mýty a spekulace (7,9 %), Postřehy odjinud (4,5 %) a Po stopách UFO (4,5 %).
Relativně nejhůře dopadla v týdnu od 16. do 22. ledna televize Prima. Podíly na trhu u dospělé populace činí 20,89 %, zatímco minulý týden to bylo 22,17%. V hlavním vysílacím čase se pohybuje zhruba v intencích ČT1. Nejsilnější diváckou skupinu zde tvoří ženy 15+ s 22,39%. Co se týče pořadů, bodují ve sledovanosti tradičně Rodinná pouta II – v úterý je sledovalo 18,1% a ve čtvrtek 17,2% dospělých, nejsledovanější byl ovšem nedělní Zpravodajský deník s ratingem 19% na cílové skupině D15+.
Z celkových výsledků je patrné, že sportovní pořady představují v televizi velké lákadlo – a to nejen pro muže. Tradičně silnou diváckou skupinu tvoří ženy, které se rovněž, a stále častěji, přidávají – zejména pokud jde o mistrovství světa či Evropy – lhostejno, o jaký druh sportu se jedná. I nadále bodují zábavné pořady a české seriály.