Česká televize (www.czech-tv.cz) a populární sportovní server Sportovní noviny (www.sportovninoviny.cz) spojily své síly a připravily na webu rozsáhlý zpravodajský projekt www.zoh.cz. Od pátku 25. ledna tu našli všichni příznivci olympijského surfování tu největší kolekci informací a zajímavostí ze Salt Lake City a z české výpravy.
Návštěvnost společného projektu České televize a Sportovních novin, webových stránek www.zoh.cz k zimním olympijským hrám, dosáhla hodnoty téměř 20 miliónů úspěšných hitů.
„Česká televize je velmi potěšena tímto výsledkem. Věděli jsme, že to bude úspěšný a navštěvovaný projekt, ale tak enormní zájem nás samotné překvapil. Server www.zoh.cz nám dokázal, že dnešním fanouškům sportu a zájemcům o olympijské dění je nutné přinášet kvalitní informace nejenom na televizní obrazovce, ale i na internetových stránkách. A to se nám podařilo,“ dodal David Jirušek, pověřený vedoucí PR&Promotion České televize.
„Spojením divácké atraktivity České televize a kvalitního obsahu Sportovních novin vznikl mimořádně úspěšný internetový projekt,“ připojil se k hodnocení vedoucí redaktor Sportovních novin Kamil Vecheta. „Náš informační tandem vykročil do českého internetu velmi rázně a své pozice si chce udržet. Jsme rádi, že tak dobrými výsledky a optimistickými výhledy můžeme potěšit české surfaře právě v březnu, měsíci internetu,“ uvedl Vecheta.
Internetové stránky www.zoh.cz zaznamenaly v průběhu konání posledních zimních olympijských her ze Salt Lake City tv Utahu USA téměř 350 tisíc návštěv. Vysoký byl i počet zobrazených stránek, který dosáhl hodnoty více jak 2,5 miliónů zobrazení. Počet unikátních návštěvníků dosáhl hodnoty téměř 80 tisíc návštěv (průměrně se za jednou unikátní IP skrývají 3 osoby). Nejvíce návštěv tento web zaznamenal 19. února, tedy den po zlatém úspěchu akrobatického lyžaře Aleše Valenty! Samotné jméno Aleš Valenta bylo vedle zkratky slova zimních olympijských her – zoh nejvyhledávanější frází ve vyhledávači na www.zoh.cz.
„Začlenění tohoto internetového projektu do crossmediální nabídky reklamních produktů České televize přineslo zadavatelům novou kvalitu – propojení jejich prezentace na obrazovkách, teletextu a internetu. I obchodní úspěch tohoto projektu, se kterým se sponzorsky spojili tři klíčoví zadavatelé reklamy, nás přesvědčil o správnosti nastoupené cesty,“ konstatoval Michal Krejčí, obchodní ředitel TV a internetových prodejů ARBOmedia.
Česká televize a sportovní web sportovninoviny.cz se dohodly, že budou společně pokračovat ve velmi úspěšné spolupráci. Dalším jejich společným projektem jsou speciální webové stránky věnované mistrovství světa v ledním hokeji, které se v letošním roce uskuteční ve Švédsku.
Základ prezentace České televize byl na adrese www.czech-tv.cz položen k 1. 10. 1996. V současné době nabízí veškeré informace o instituci jako takové, kompletní informační servis o pořadech, filmech, projektech a aktuálním dění v České televizi.
Sportovní noviny (www.sportovninoviny.cz) jsou vyhledávaným místem českého internetu od léta 1999. Vydavatelem tohoto největšího univerzálního sportovního serveru na českém internetu je firma Neris s.r.o., agentura ČTK pro internet a nová média.
Reklamní produkty spojené s www. zoh.cz připravuje a nabízí společnost ARBOmedia (www.arbomedia.cz ), mediální zastupitelství České televize, Sportovních novin i jejich společných projektů.
David J i r u š e k
pověřený vedoucí PR&Promotion
Česká televize