„UPC poskytla novým zákazníkům slevu. Ta teď skončila.“ Přibližně tak by mohl znít titulek věcné, nicméně pro většinu čtenářů nezáživné informace. Jak z ní udělat drama? Nazvěme ji třeba „UPC nabízela klientům zdarma příjem HBO, teď za něj chce zaplatit„. To okamžitě vyvolá ve čtenáři dojem jakéhosi podrazu ze strany UPC na nevědomého zákazníka, který v dobré víře v serióznost firmy, musí najednou vytáhnout ze své kapsy peníze navíc. A protože poněkud nepřehledný text ho může v tomto názoru utvrdit, rád bych shrnul fakta:
* V rámci kampaně na získání nových zákazníků, která probíhala od
září do října, si mohli všichni ti, kteří si objednali nabídku KLASIK
současně objednat i prémiový kanál HBO. A aby se s ním lépe seznámili a
nekupovali zajíce v pytli, nabídla jim HBO společnost UPC zdarma až do konce prosince.
* Někteří noví zákazníci této nabídky využili a HBO si objednali a někteří ne.
* Ti, kteří si ho objednali, uzavřeli příslušnou smlouvu s tím, že za HBO, ponechají-li si jej, začnou od 1. ledna platit.
* Rozhodnou-li se ho zrušit, musí tak učinit podle podmínek uvedených
ve smlouvě, tj. měsíc předem.
* Na této transakci mohl zákazník, který si HBO předplatil, vydělat až
1112 Kč.
Tolik fakta. Může se stát, že někteří chtěli HBO odhlásit a zapomněli na to. Teď budou muset za konzumovanou službu zaplatit její hodnotu, tj. 278 Kč. Ovšem vinit z opomenutí druhou stranu…. To by RadioTV opravdu neměl.
PhDr. František Malina
Public Relations Director
UPC Česká republika, a. s.
Závišova 5, 140 00 Praha 4 – Nusle
Czech Republic
tel.: +420 02 61107136
fax.: +420 02 61107109
mobil: +420 602 50 9973
e-mail: Frantisek.Malina@upc.cz