Nové technologie vládnou německým televizím. Veřejnoprávní ARD nechce, aby diváci museli trpět přepínáním z formátu do formátu a tak od fotbalového šampionátu zavede i reklamy v širokém zobrazení. ProSiebenSat1.AG zas plánuje investice do internetových serverů a ProSieben přichází s vlastní edicí osobních aut.Telekom chce do konce roku půl milionu zákazníků IPTV
Německý Telekom chce mít na konci roku půl milionu zákazníků IPTV. Firma proto plánuje snížení cen, aby se dostala na hodnotu akceptovatelnou širokým okruhem zákazníků. Na druhou stranu se přitom chystají investice do techniky. Společnost si tak chce kompenzovat ztráty způsobené odlivem zákazníků k jiným operátorům, kteří nabízejí pevnou telefonní linku.
Reklama 16:9
V době konání evropského šampionátu ve fotbale bude první program německé veřejnoprávní televize ARD vysílat reklamu pouze ve formátu 16:9. V širokém formátu se vysílá už od konce roku 2007. V současnosti je zhruba 20% dodaných spotů ve formátu 16:9. Od 7. června se už na obrazovku dostanou jen širokoúhlé spoty. Ty které budou dodány ve formátu 4:3 se budou konvertovat, oznámila agentura ARD-Werbung Sales & Services. Cílem tohoto kroku je předejít nepříjemnému přepínání z jednoho rozměru na druhý.
Společnost ARD-Werbung Sales & Services by mohla prodávat i reklamu druhému programu ZDF. Podle bruselských nařízení, totiž musí mít na prodej reklamy oddělenou firmu. A tu ZDF nemá. Uvažuje proto o tom, že by využívala služeb agentury zřízené při ARD. Nabídky, ceny, průzkum trhu a další věci by ale pro každou televizi probíhaly odděleně.
RTL II chce žalovat RTL
Německá televize RTL II chce podle zpráv uveřejněných na serveru Digitalfernsehen.de žalovat jednoho ze svých majitelů RTL a jeho konkurenta ProSiebenSat.1 a požadovat náhradu škody ve výší 60 milionů Euro. Server cituje magazín Der Spiegel. Ten píše s odvoláním na společníky RTL II o zamýšlené žalobě kvůli kartelové dohodě mezi velkými televizemi. Tarify za reklamu prý zvýhodňují větší televize. Na tom má být RTL II škodné. RTL II je menší televizí než RTL. To vlastní jen 35,9% “dvojky“. Po 31,5% drží Tele München a vydavatelství Bauer a 1,1% Burda.
ProSiebenSat1.1 Media AG investuje do internetu
ProSiebenSat.1 Media AG se chce pomocí akvizicí rozšiřovat na internetu. Podle magazínu werben & verkaufen, ze kterého cituje server Quotenmeter.de, chce skupina převzít komunitní server Lokalisten.de. „Letos rozhodneme, jestli koupíme zbylé podíly,“ řekl magazínu šéf koncernu Marcus Englert. ProSiebenSat1.1 AG už vlastní 30 procent tohoto webu. Koncern bude investovat také do zpravodajského portálu N24.de, který chce pozvednout mezi pětici nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů v německém jazyce.
Ve střednědobém horizontu se počítá na internetu s akvizicemi v oblasti zpravodajství, financí a motorismu. Dalšími cíli, které jsou předmětem zájmu, jsou portály pro ženy, hry a vyhledávání videí.
Speciální televizní limitovana edice Fitatu 500
V roce 1995 přišla televize Nova s modelem automobilu Rebel Nova. Něco podobného teď zkouší německá televize ProSieben. Ta se už několik let prezentuje sloganem We love to Entertain You. Na německém trhu bude letos k dostání speciální limitovaná edice vozu Fiat 500 se speciálním We Love designem. Celkem bude k mání jen 500 kusů těchto aut. Fiat získal licenci na vytvoření této edice od MerchandisingMedia, která je dceřinou společností ProSiebenSat.1 Media AG. V minulosti už vznikla například kolekce šatů We love.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2