Pokud by vysílání veřejné služby neexistovalo, museli bychom ho vynalézt, a to velmi rychle. Naštěstí bylo vynalezeno už před více než půl stoletím a v západní Evropě představuje standardní způsob audiovizuální komunikace. To si ...
Současná mediální krajina se vyznačuje prudkým rozvojem služeb, rozšiřováním nových technologií, zánikem národních hranic a tržním přístupem k prodeji televizních pořadů. Za těchto podmínek, kdy vše v rostoucí míře podléhá ...
Tímto dílem začínáme novou velkou kapitolu Televize veřejné služby v informační společnosti, která nabídne převážně názory a obhajoby, proč je nutné mít televizi veřejné služby. Zvláště v tomto období, kdy se živě diskutuje o...
Nikolaj Savický - Česká televizeNejsem tak přísný moralista jako Ivan Jemelka a také nejsem tak dokonale teoreticky vybavený, a proto uvažuji přízemním způsobem: jak je to s reklamou v televizích veřejné služby v zahraničí? Jakými prav...
Ivan Jemelka - Česká médiaReklama v médiích veřejné služby je v rozporu s posláním „komunikačních prostředků občanského servisu“.
Smyslem reklamy je zvýšit prodej určitého druhu zboží nebo služby. Podnítit ke spotřebě. Rekla...
Po delší přestávce je tu opět rubrika RadioTV, která si klade za cíl seznámit širokou veřejnost o sdruženích, o kterých se toho moc neví. Tentokrát jsme se rozhodli představit Asociaci televizních organizací (ATO), která mj. provádí e...
Milan Šmíd - LoučKrátký historický úvod: Poté, co v Maďarsku v letech 1988-89 proběhla "vyjednaná revoluce", se v roce 1990 konaly svobodné volby, ze kterých vzešla vítězně pravicová konzervativní koalice vedená Maďarským demokratick...
O veřejnoprávním vysílání se v poslední době nepíše zrovna nejpříznivěji. Stále častěji je kritizováno komerčními vysílateli, kteří obviňují veřejnoprávní stanice z narušování soutěže a snižování cen reklamy v pří...
Parabola.czZ obrazovek satelitních domácích, ale i zahraničních televizních programů, se na diváky denně valí nespočetné množství reklamních sportů. Délka, rozsah a typ komerčních sdělení, které jednotlivé televize mohou inzerentům...
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2