Samostatnou kategorii mezi televizemi mají programy zaměřené výhradně na reklamu a teleshopping. Ve své podstatě mohou působit i dojmem plnoformátové televize, ale musí většinu svého vysílacího času vyčlenit na teleshopping.
....Televize Obecné
Volba vhodné vysílací platformy je nedůležitějším rozhodnutím managementu jakékoliv nové televize, která usiluje o vstup na trh. Na výběr máte několik platforem, které se liší diváckým zásahem i cílovými skupinami.
....Nejatraktivnější forma televizního příjmu – z pohledu většinového diváka – je příjem na běžnou anténu. Česká republika v roce 2011 ukončila přechod z analogového na digitální televizní vysílání. Platforma DVB-T je u českých diváků nejpopulárnější.
....Alternativou příjmu na běžnou anténu je kabelová televize. Tato platforma je v našich podmínkách poměrně rozšířená a rozvíjí se od první poloviny devadesátých let. Zpočátku byla v našich podmínkách vnímána jako alternative satelitu.
....Provozování rozhlasového i televizního vysílání podléhá regulaci ze strany RRTV. Ta vykonává jak programovou regulaci, tak monitoring vysílání a má právo požadovat dodržování zákona i dodržování podmínek stanovené ve vysílací licenci.
....Otázka posuzování přístupnosti obsahu audiovizuálních děl a jejich možného dopadu na vývoj děti a mladistvých je nyní řešena nedostatečně, o čemž svědčí narůstající počet stížností především z řad rodičů.
....Poskytování videa přes web, zejména provoz placené či volné videotéky online případně vkládání videí nebo ucelených pořadů a jejich tematické členění přímo na vašich webových stránkách a na vašem serveru.
....Sledovanost je měřítkem úspěšnosti televizních stanic a určuje pozici jednotlivých televizních skupin na trhu. Reklama se prodává přímo podle zásahu jednotlivých kampaní a podle toho, kolik diváků reálně shlédlo jednotlivé reklamní spoty.
....Struktura peoplemetrového panelu, čili domácností, které se měření účastní, musí být reprezentativní. Znamená to, že musí přesně odpovídat složení českých televizních diváků a to v mnoha statistických ukazovatelích. Jak probíhá výběr panelu?
....Struktura peoplemetrového panelu, čili domácností, které se měření účastní, musí být reprezentativní. Znamená to, že musí odpovídat složení českých televizních diváků. Vzorek reprezentuje televizní populaci nejen z demografického hlediska.
....