Televize Prima opakovaně porušovala zákon, když během hlavní zpravodajské relace Deník nezařazovala na obrazovku své logo. To však nesmí chybět u žádného pořadu s výjimkou reklamních bloků a teleshoppingu.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se zabývá případem několikaměsíční absence loga televize Prima v jejím Zpravodajském deníku. Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání totiž provozovatelům televizí ukládá, aby veškerý svůj program kromě reklamních a teleshoppingových bloků označovaly logem stanice. Na absenci loga upozornil minulý týden server RadioTV, který se zajímal o důvody přímo u televize Prima. Ve stejný den, kdy Prima obdržela dotaz, se logo ve Zpravodajském deníku znovu objevilo a stanice jej od té doby zařazuje pravidelně.
Šéfredaktor zpravodajství Primy Jiří Závozda připustil, že problém konzultoval s právníky, kteří mu doporučili logo na obrazovku umístit. Podle Závozdy však logo ve vysílání chybělo již v době, kdy do televize nastupoval. Důvodem prý byly problémy při jeho sladění s grafikou hlavní zpravodajské relace. RadioTV na problém upozornilo ve středu 25. června, a již ve čtvrtek se jím na výjezdním zasedání v Českém Krumlově zabývala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, která ve stejný den rozhodla o prodloužení pražské licence Primy do roku 2016.
„Rada se tím začala zabývat, ale nezdá se, že by nový zákon byl v této věci tak jednoznačný, jako ten minulý, podle něhož logo muselo být zařazováno trvale,“ řekl serveru RadioTV mluvčí Rady Pavel Barák. „Úřad dostane v této věci úkol. Pokud by došlo k porušení zákona, postup je jasný: upozornění, při opakování pokuta,“ dodal. Podle místopředsedy Petra Štěpánka radní zaregistrovali praxi chybějícího loga ve zpravodajských relacích již vícekrát. „Zadali jsme Úřadu Rady, aby vyhodnotil, jak jsou na tom s dodržováním tohoto ustanovení zákona všechny televize.“
Podle Štěpánka se dá ale v zásadě říci, že krátkodobou absenci loga Rada nepovažuje za natolik závažné porušení zákona, aby bylo nutné kvůli tomu zahajovat správní řízení. „Jako vhodnější postup se jeví upozornit provozovatele na tento problém s tím, aby jej okamžitě napravil,“ řekl. Vzhledem k tomu, že Prima logo do Zpravodajského deníku umístila den předtím, než se problémem začala Rada oficiálně zabývat, případná sankce jí nehrozí. Pro televizi, která má v dohledné době požádat o prodloužení celoplošné licence na dalších 12 let, je to ale určité varování.