Nikolaj Savický – Česká televizeNejsem tak přísný moralista jako Ivan Jemelka a také nejsem tak dokonale teoreticky vybavený, a proto uvažuji přízemním způsobem: jak je to s reklamou v televizích veřejné služby v zahraničí? Jakými pravidly se řídí její regulace? Možná prospěje jednoduchý přehled o regulaci reklamy v televizích veřejné služby zemí Evropské unie a kandidátských zemí (v abecedním pořadí). Číselný údaj vyjadřuje povolené procento reklamy z celkového denního vysílacího času:
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.