Česká hudební televize Stanice O vyhlásila v tomto týdnu na svých webových stránkách www.staniceo.cz rozsáhlé výběrové řízení na obsazení řady výkonných funkcí chystané televize. Největší výzvou pro odbornou veřejnost je výběrové řízení na pozici obchodního ředitele stanice. Současně s tímto konkurzem bylo vyhlášeno i výběrové řízení na agenturu zajišťující prodej reklamních časů Stanice O.
Stanice O hledá tímto konkurzem vhodné odborníky na obsazení míst obchodního ředitele, moderátorů a odborných hudebních redaktorů. Dále hledá asistentky, recepční, produkční, vysílací techniky, kameramany, zvukaře a režiséry vysílání.
Podrobnosti výběrových řízení jsou zveřejněny na internetové stránce Stanice O www.staniceo.cz. Podle vyjádření ředitele televize Jiřího Němečka lze souhrnně říci, že Stanice O nabízí zajímavou práci na jedinečném projektu ve špičkovém týmu a za podmínek, které odpovídají významu tohoto média. Stanice O naopak požaduje mimořádně schopné pracovníky, kteří jsou připraveni věnovat projektu maximum svých sil. Pokud jde o programové profese, naznačuje zadání šéfa programu Dušana Všelichy, že rozhodujícím kritériem pro výběr do týmu Stanice O bude jedinečný talent a schopnost produkovat neotřelé tvůrčí výsledky.
Stanice O chce být českým a slovenským hudebním klubem. Televizní program Stanice O bude šířen 24 hodin denně v kabelových rozvodech a prostřednictvím satelitu. Start vysílání je plánován na září 2002.
Dušan Všelicha,
Stanice O