Novým generálním ředitelem TV Prima (CEO) bude Marek Singer. Do čela druhé největší komerční televize v České republice nastoupí po čtrnáctileté mezinárodní kariéře v obchodu a marketingu předních výrobních společností – Unilever, Masterfoods a Karlovarské minerální vody.
Marek Singer nahrazuje na pozici generálního ředitele Aleksandrase Česnavičiuse, který nastoupil do TV Prima po odkoupení padesátiprocentního podílu v TV Prima holdingu skupinou Modern Times Group od skupiny od GES Media Holding, a.s., v říjnu 2006.
Nový generální ředitel TV Prima Marek Singer (39 let) strávil prvních osm let své pracovní kariéry ve společnosti Unilever v Evropě a ve Spojených státech, nejprve od roku 1994 na pozici brand managera a poté marketing managera pro čisticí prostředky v České republice a na Slovensku. Následně působil v londýnském týmu pro korporátní strategii a poté jako inovační ředitel divize pleťové kosmetiky ve Spojených státech. S Unileverem se loučil na pozici e-business managera v celosvětovém týmu. Od roku 2002 působil čtyři roky jako marketingový a posléze obchodní ředitel ve firmě Masterfoods. V posledních dvou letech pracoval Marek Singer jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Karlovarské minerální vody s odpovědností za Českou republiku a Slovensko.
Marek Singer nastoupí na pozici generálního ředitele TV Prima v březnu 2008. „Díky svým rozsáhlým zkušenostem s vývojem korporátní strategie a výborným pracovním výsledkům na pozici obchodního ředitele je Marek Singer perfektním kandidátem na vedoucí pozici v TV Prima. Díky svým znalostem regionálních a mezinárodních výrobních společností velmi dobře rozumí vztahu s klíčovými reklamními zadavateli a současně chápe důležitost značky TV Prima pro její další rozvoj,“ řekl dnes předseda představenstva TV Prima Jorgen Madsen.