Boomerang Media bude zastupovat Stanici O. Na základě druhého kola výběrového řízení, se Stanice O rozhodla pro spolupráci se společností Boomerang Media. Tato společnost bude zastupovat Stanici O při prodeji reklamního času.
Program Stanice O budou z devadesáti procent tvořit hudební klipy. Koncept Stanice O se opírá o průzkum cílových skupin a jejich hudebních preferencí, stylově zaměřuje na mladé posluchače ve věku od 15 do 25 let a program doplňuje o řadu prvků, které umožní přesah do vyšších věkových kategorií. Signál Stanice O bude šířen pomocí satelitního a kabelového vysílání.
Hudební obsah vysílání připravuje tým redaktorů (mj. Jana Kománková, Petra Ludvíková, Luděk Staněk, Petr Dorůžka, Petr Skoumal, Marta Fenclová, Adam Nenadál a řada dalších) pod vedením hudebního dramaturga Davida Berdycha
V programu Stanice O se objeví řada unikátních prvků a originálních nápadů, které se budou opírat o moderní technologie dosud v televizním vysílání nepoužívané.
Tento program Stanice O připravuje tým tvůrců dnes již neexistující legendární pražské rozhlasové stanice Rádio Limonádový Joe sdružený pod vedením Dušana Všelichy (Ovar Šerif) ve společnosti Joe PR. Vizuální stránku vysílání chystají umělci ze studia Divus s uměleckým šéfem Ivanem Mečlem. Program Stanice O nabídne svým divákům větší míru komunikace a interaktivity, než je dosud ve vysílání zvykem. V programu se do éteru vrátí populární „limonádoví“ moderatizátoři Ester Kočičková, Lucián Krutomluv, Ovar Šerif a mnoho dalších, kteří budou vytvářet jedinečný svět založený na nadhledu a sebeironii.
Josef Miřácký