Nová komedie režiséra Karla Kachyni potvrdila, že mezi diváky roste zájem o televizní filmy. Film o kopané navíc přitáhl k obrazovkám hodně mužů!
Odezva publika na Kožené slunce, v neděli 8. září na ČT1 uvedenou novou komedii režiséra Karla Kachyni podle scénáře Karla Čabrádka, potvrdila jednu věc – silný zájem diváků o původní domácí dramatiku. Film o kopané, která žije pouze z nadšení vesnických fandů, si nenechalo ujít 1,675 milionu (tj. 19,8 %) dospělých a 109 tisíc (tzn. 8,5 %) dětí ve věku 4 až 14 let. Představovalo to preference od 38 z každé stovky dospělých a od 35 z každé stovky dětí, trávících daný nedělní večer u televizorů.
V publiku dramatických pořadů vysílaných na ČT1 v hlavním večerním čase zpravidla převažují ženy. Tentokrát ale byli v přesile muži sledovaností 21,0 %, když sledovanost žen měla hodnotu 18,7 %. Také mužský podíl na publiku byl výraznější – 43 z každé stovky mužů u televizorů dávalo přednost Koženému slunci; z žen tak činilo 34 z každé stovky.
Z hlediska věku divácká přízeň kulminovala u diváků od 35 do 54 let sledovaností 23,6 % a podílem na publiku ve výši 43 %. Ovšem největší podíl na publiku vykázali 25-34letí – 52 % (při sledovanosti 24,8 %).
Podle vzdělání se nejvíce diváků rekrutovalo z řad středoškolsky vzdělaných s maturitou (sledovanost 22,6 % při podílu na publiku46 %) a dále z řad vyučených bez maturity (sledovanost 21,1 % při podílu na publiku 36 %).
Pro bližší tiskové informace prosím kontaktujte:
Richard Klatovský, vedoucí PR & Promotion a tiskový mluvčí, ČT
tel.: 02-61 13 40 05, fax: 02-61 21 85 99, mobil: 0602 21 95 71
email: richard.klatovsky@czech-tv.cz