ceska-media.czPřed rokem jste v rozhovoru pro Česká média uvedla, že vstup PPF do TV Nova nijak neovlivnil interní vývoj televize včetně programových změn. Jaká je situace nyní?
Vaše loňská otázka se totiž v kontextu ptala, zda-li vstup PPF neovlivní v negativním slova smyslu chod Novy. Stejně jako tehdy mohu zodpovědně říci, že všechny kroky PPF i MEFu vedou ke konsolidaci společnosti. Která se tím pádem může všemi směry perspektivně rozvíjet a posilovat.
Zpravodajství, publicistika Novy jsou poslední dobou terčem kritiky. Co to znamená pro vedení televize?
Zpravodajství na Nově se „nosí“ kritizovat od roku 1994, kdy Nova vznikla. Na rozdíl od prvních let své existence nemá dnes žádné paparaziovské excesy a konkurenční zpravodajství se předhánějí, jak ho nejen v „silničních nehodách“ dohnat. Mnohokrát analýzy uvedly i jeho objektivnost. Mediální kampaně, na které pravděpodobně narážíte, jsou často účelově vytvořené nebo rozfoukané z jednotlivosti. Jen proto, že se jedná o Novu, poměřuje se jiným metrem. To platí pro celou Novu, nejen pro zpravodajství.