Tomáš BaldýnskýNový generální ředitel České televize Jiří Janeček věnoval ve svém ředitelském projektu dětskému vysílání rekordních pět set písmen – nejvíc ze všech finalistů. Přestože jde o text formulačně a termínově poněkud ledabylý (co je proboha špatného na tom, když je dětský pořad „lehce infantilní“?), a dokonce obsahuje chybu ve jménu „ďábla“ (Beverly Hills s dvojitým w), jinak jde o věcný a zdravě kritický pohled na úpadek dětského vysílání v této zemi. Janeček svůj „dětský“ odstavec uzavírá slibem „revitalizační kúry“. Tím jaksi bezděčně přiznává, že česká televizní tvorba pro děti je mrtvá, nebo se nachází ve stadiu těsně před odpojením od přístrojů. To je bohužel přesné.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.