Střepiny budou mapovat nejdůležitější události uplynulého týdne, Nova je nasadí v neděli večer po soutěži Nejslabší! Máte padáka! Dvacetiminutový pořad aktuální publicistiky se na obrazovce poprvé objeví už 7. dubna.
Nový pořad Střepiny věnovaný aktuální publicistice připravuje televize Nova. Na obrazovce se poprvé objeví v neděli 7. dubna po 22. hodině, a poté každou další neděli po soutěži Nejslabší! Máte padáka! Serveru RadioTV to řekl mluvčí stanice Martin Chalupský, podle něhož půjde o dvacetiminutový pořad složený ze tří až pěti delších reportáží, které zachytí nejdůležitější domácí události uplynulého týdne.
„Půjde o aktuální publicistiku, tedy ne o druhé Na vlastní oči, které spíše zabíhají k dokumentaristice,“ přiblížil Chalupský. „Střepiny bude připravovat redakce zpravodajství, takže pořad bude spadat pod přímé vedení šéfredaktora Pavla Zuny,“ dodal. V jeho moderování se budou střídat Stanislav Brunclík a Andrea Němcová. Nova chce pořadem oslovit co nejširší diváckou skupinu.
Podle Chalupského není úmyslem Střepin konkurovat zaběhlým publicistickým pořadům veřejnoprávní České televize. Nova je však zařadila do času, kde se budou krýt s diskusním pořadem Naostro, který vysílá první program ČT. O registraci ochranné známky na název Střepiny minulý týden požádala u Úřadu průmyslového vlastnictví společnost CET 21, která držitelem licence televize Nova.