Televize Nova rozjela v neděli 9. září krátce po osmé hodině večerní po velkolepé reklamní masáži zábavný pořad Vem si mě! V této reality show je bohatému muži předloženo 20 – různým způsobem zajímavých – dívek, které „milionář“ postupně vyřazuje a vyřazuje, až mu na konci zbude jedna, s níž možná zůstane do konce života.
Dívky během hry zažijí (Spíše bych měl psát „zažili“, protože celá show – kromě finále – už byla natočená.) spoustu nevšedních zážitků, exotických výletů, luxusních večeří a podobných věcí, jež evokují život smetánky. Pořad má osm dílů a boháč Michal Červín, druhým dílem počínaje, bude při tzv. Obřadu růží, vyřazovat jednotlivé zájemkyně o něj a jeho peníze. Každá dívka, která při tomto obřadu dostane od Michala (v soutěži je používáno pouze jeho křestní jméno) růži, postupuje do dalšího kola, dívka, jež vyjde na prázdno, končí. Ve 2. díle rozdělil „milionář“ mezi 20 dívek celkem 12 růží. V dalším díle soutěž opustí 5 dívek, ve 4. kole to budou dvě zájemkyně o sňatek a v dalších dílech vypadne vždy po jedné dívce.
Ve finálovém kole si ze dvou finalistek Michal vybere vítězku jeho srdci nejbližší a té nabídne snubní prsten. V 9. díle nám pár prozradí, zda bude svatba, či zda bude prsten vrácen. V pravidlech soutěže je jasně napsáno, že do sňatku nemůže být nucen „milionář“ ani vítězná dívka. Slečny během Vem si mě! žijí v luxusní vile, kde samy hospodaří a jsou zcela odříznuty od okolního světa (platí zákaz mobilů, počítačů, médií a kontaktů s rodinou). Kamery nejsou pevně umístěny, avšak televizní štáb má nonstop pohotovost přímo v domě. „Milionář“ Michal s nimi samozřejmě nebydlí.
Vem si mě! je českou verzí reality show The Bachelor, kterou přivedla na svět americká televizní společnost ABC v roce 2002 a v současnosti mají američtí diváci za sebou už desátou řadu. Pořadů s obdobným principem existuje několik. Samotná Nova začala s tímto formátem koketovat před více než třemi lety. Nejprve o letních prázdninách roku 2004 uvedla záznam 2. řady americké soutěže Joe Millionaire. Specialitou této reality show bylo, že se z vybíravého milionáře vyklubal mladík s jednou kapsou prázdnou a druhou vysypanou. Tuto skutečnost se vítězka boje o jeho ruku a dolary (česká modelka Linda Kazdová) dozvěděla až těsně před koncem, kdy měla říci, zda si jej vezme.
Na podzim téhož roku rozjela TV Nova vlastní show Milionový pár, které šéfoval Radek John. Pořad skončil naprostou blamáží a byl záhy ukončen, když na světlo vyplavala pornografická minulost jedné ze soutěžících („slavná“ diva Ester Ládová). K tomuto krachu se připojila prohra v souboji Big Brother (TV Nova) vs. VyVolení (TV Prima). Je paradoxem, že v těchto reality show (a u Big Brothera zvláště) šlo o sex především. Po těchto nezdarech se Nova – až na Česko hledá Superstar 2, 3 – na dlouho odmlčela.
Nyní TV Nova vrhla všechnu svou sílu a energii na úspěch pořadu Vem si mě!. Úvodní díl sice porazil ve sledovanosti přímé konkurenta na TV Prima – soutěž Ber nebo neber, ovšem k hranici, kdy můžeme mluvit o opravdovém úspěchu (2 000 000 diváků) chybí Nově přibližně 600 tisíc párů očí. Je pravdou, že první díl obsahoval převážně nudné medailony „milionáře“ Michala a o něj usilujících dívek. Větší drama se očekává v dalších dílech, kdy atmosféra v příbytku slečen houstla. Hlavně se naplno rozjede Obřad růží, kterým vrcholí každé kolo. Osm „černých Petrů“ rozdal Michal na konci druhého dílu, v neděli 16. září.
Očekávaná vlna emocí však nenastala. Důvod je jednoduchý. Dívek je mnoho a soutěžící zatím dlouho na obrazovkách nepobyli, tudíž si divák nemohl k nikomu vybudovat ten správný citový vztah. První Obřad růží se tak změnil ve zdlouhavé rozdávání květin. Problém také nejspíš bude v obsahu více než osmdesáti minutového dílu. Ač se střihači snaží sebevíc, z překvapivého ranního vstávání a následného balení objemných zavazadel solidní oblouk dramatu nelze vybudovat. Potencionálnímu úspěchu nenahrává ani skutečnost, že téměř celý pořad byl natočen již dříve a divák tak ztrácí pocit aktuálnosti a autenticity (Viz. neúspěch soutěže Trosečník na TV Prima, která byla divákovi servírovaná stejným způsobem). Aby toho nebylo málo, přidal se bulvární tisk, který vyšťoural jména finalistek. Každý díl tak přišel o svou pointu. Uvidíme, jak se hra bude dále vyvíjet, a zda bude reality show Vem si mě! trhákem, nebo bude aspirovat na titul propadák roku, který loni bezkonkurenčně získala letní reality show Bar na TV Prima..