Televize Óčko se na novou podzimní sezónu vyzbrojí, připravuje i změnu identů, ale i mnoho soutěží. Hlavní výhrou bude například plastická operace. Re-launch grafiky je připravován u příležitosti sedmých narozenin, které oslaví 8.října tohoto roku. Re-launch na sebe vezme podobu nasazení nových znělek a klipových lišt.
„Jako první odstartoval grafický re-launch pořad T-Music Chart, ten se novým kabátem pyšní již od poloviny prázdnin. Do dalšího období plánujeme i změnu identů, což je nyní v procesu schvalování návrhů,“ říká pro server RadioTV Silvie Pecková, programová ředitelka televize Óčko.
To ale stále není vše. V plánu je také vánoční soutěž, probíhat bude v pořadu Stylissimo. Hlavní výhrou je plastická operace na pražské klinice plastické chirurgie. Soutěž vyhlásí moderátorka pořadu dne 13.září 2009 v 18:00, kompletní proměnu vítěze uvidí diváci o Vánocích.
Přečtěte si více:
Přehled podzimních programových novinek
Peoplemetry se chystají i pro malé televize
Hitparáda T-Music změnila svůj vysílací čas
K programovým novinkám nám dále více sdělila Silvie Pecková: „Stále v jednání je nový pořad o PC hrách s pracovním názvem SCORE LIVE, který by měl na obrazovku Óčka vstoupit na přelomu září/října. Na podzim odstartuje v pořadu 5. element další ročník soutěže Tic Tac Hip Hop Talents, odvysíláme i dokument z ročníku loňského. Soutěž RGM Live Space (soutěž pro začínající kapely) vstupuje do svého semifinále a finále, záznamy odvysíláme v průběhu září a finálový koncert a vyhlášení vítěze proběhne 22.10.2009 v paláci Akropolis. V říjnu dále odvysíláme záznam ze soutěže Muž roku 2009. Samozřejmě budeme dál chystat pro naše diváky proudy té nejlepší české, slovenské a celosvětové muziky a objem vlastní tvorby zůstává ve stejném rozsahu jako dosud.“
29.listopadu startuje MTV Czech. Co to znamená pro Óčko?
Zajímalo nás, jak vnímá televize Óčko vstup české mutace MTV do českého éteru? Znamená pro televizi hrozbu? Ptali jsme se opět programové řediltelky Silvie Peckové: „MTV bylo v Čechách dostupné po boku Óčka od začátku našeho vysílání. Za 7 let, co Óčko vysílá, se nám na českém trhu podařilo vybudovat silný brand. Tyto dvě televize si však jsou od základu dramaturgicky velmi odlišné. Óčko od počátku je a zůstane i nadále především česko-slovenskou televizí, naše motto zní: „Hudbu česky vidět, slyšet“, a toho se budeme držet i do budoucna. Na druhou stranu, to, že bude na MTV znít čeština mi nepřijde jako hlavní důvod, proč by měl divák přepnout. Na hudební televizi divák přepíná kvůli muzice, ne kvůli reality show. Z nástupu Nova MTV na trh obavy nemáme, ale samozřejmě, že bude záležet jen na divácích, které televizi dají přednost, která jim bude bližší.“