Na ploše větší než 180 minut přiblížila Česká televize svým divákům letošní zimní Paralympijské hry, které se uskutečnily v Salt Lake City v době od 8. do 17. března 2002. Pravidelné 20 minutové zpravodajství České televize ze zimní Paralympiády vidělo více jak 1,35 milionu diváků od 4 let výše.
Každou paralympijskou relaci České televize vyhledávalo v průměru 137 tisíc diváků starších 4 let (125 tisíc dospělých a 12 tisíc děvčat a chlapců ve věku 4 až 14 let).
Nejvíce diváků se rekrutovalo pod věku z řad 45-54letých (v průměru 28 tisíc) a podle dosaženého vzdělání z řad lidí s maturitou (v průměru 52 tisíce). V publiku převažovali muži nad ženami, a to v poměru 1,6 : 1.
Česká televize je mediálním partnerem Českého paralympijského týmu 2001 – 2004.
David Jirušek
pověřený vedoucí PR & Promotion ČT