Společnost Progress Digital, která se podílí na provozu multiplexu 1a, upozorňuje diváky na možnost příjmu sportovního programu ČT sport v HD kvalitě. Zvýšený zájem diváků umocňuje právě letošní světový šampionát ve fotbale.
O2 pokračuje v kampani na podporu Chytré sítě, nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2TV a její služby O2TV Go, jež umožňuje sledovat pořady na mobilu nebo tabletu. Stačí být jen online.
České Radikomunikace na dnešní den naplánovaly výluku vysílače Brno-Hády. Přerušeno je vysílání televizních multiplexů 1-3 a nevysílá ani řada rozhlasových stanic. Výluka potrvá do 15. hodiny odpoledne.
Provozovatel on-line videotéky a placené televize Topfun TV zahájil spolupráci s předním dodavatelem obsahu v Ultra HD a 3D. Svým předplatitelům hodlá zpřístupnit až 50 hodin pořadů v Ultra HD a 3D podobě.
České Radiokomunikace si pro dnešní den naplánovaly výluku vysílání z pražského vysílače na Žižkově. Od šesti hodin nevysílají programy pěti televizních multiplexů ani některá rádia. Vysílač Cukrák zůstává i nadále v provozu.
Různé studie včetně té poslední od Ericsson Consumer Lab potvrzují stále vyšší popularitu sledování streamovaného obsahu na internetu na úkor klasické televize. Může tento fenomén pomoci rozvoji placené televize přes internet?
...
Jedna ze dvou platforem, které v České republice šíří sportovní kanál Slovak Sport 2 s přenosy anglické fotbalové Premier league i v HD verzi, vyřešila problémy s kolísavou kvalitou streamu. Problémy způsobila vada v distribuční trase ...
Neomezené sledování televizního vysílání přes kteréhokoliv poskytovatele internetu – přesně to dokáže služba SmartTV box od košické společnosti Antik Telecom. Ta sama je kabelovým, IPTV operátorem a poskytovatelem internetu. Svou konk...
Operátor čtvrté digitální sítě dnes informoval o spuštění vysílačů v Teplicích a Rakovníku. Mimo jiné připravuje rozšíření signálu do Ústí nad Orlicí, Frenštátu pod Radhoštěm, Znojma a Hodonína. Potřebná povolení k provozu...
Probůh, mámo, ztlum tu bednu! Dnes pokračujeme dalším dílem miniseriálu o problematice hlasitosti televizní reklamy. Proč je vůbec reklama hlasitější? Jde pochopitelně o účel, jehož význam vám nyní přiblížíme. Zajímavé myšlenky ...
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.