Velikost peoplemetrového panelu Mediaresearch přesáhla 660 domácností

radiotv221Společnost MEDIARESEARCH, a. s. oznamuje, že dne 5. 3. 2002 (s 11 denním předstihem oproti termínu dohodnutému s ATO) přesáhla  velikost funkčního panelu (tj. počet domácností, ze kterých jsou produkována denně kvalitní data o sledovanosti televize) velikost panelu, na kterém je výzkum sledovanosti provozován v současném projektu, tj. 660 domácností.

Výstavba nového panelu o celkové velikosti 1 333 domácností, na kterém bude výzkum sledovanosti televize v letech 2002-2007 společnost Mediaresearch realizovat, je hlavním cílem právě probíhající třetí fáze zaváděcího období projektu. Součástí výstavby panelu jsou především rekrutace (nábor) domácností do panelu a instalace měřících zařízení (TV metrů) do těchto domácností. Tato fáze je realizována především za spolupráce se společností ELVIA spol. s r.o.

Společnost MEDIARESEARCH, a. s. byla vybrána jako nový realizátor Projektu elektronického měření sledovanosti televize v ČR v letech 2002-2007 v tendru vypsaném Asociací televizních organizací. Práce na přípravě projektu probíhají paralelně v součinnosti dalších subdodavatelů – společností STEM/MARK, a. s., LERACH, s. r. o. a ELVIA, s. r. o.

Irena Ebermannová
výkonná ředitelka
MEDIARESEARCH, a. s.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .