Televize Barrandov si pochvaluje úspěch pohádek

barrandov_purpuraTelevize Barrandov těžila z velikonočního pondělí, které se jí programově – i co se týče sledovanosti – povedlo na výbornou. Nejúspěšnějším pořadem dne se stala pohádka Byl jednou jeden král…, na niž se dívalo přes půl milionu lidí. Celodenní share stanice se vyšplhal na 7,09 %.

Na poslední velikonoční svátek přilákala televize Barrandov ve večerním primetimu k obrazovkám 7,99 % diváků. Nejúspěšnějším pořadem dne se stala pohádka Byl jednou jeden král…, na niž se dívalo 555 tisíc lidí. Nadprůměrný podíl na sledovanosti ve výši 12,51% dosáhla i pohádka Sůl nad zlato. Celodenní share stanice se vyšplhal na 7,09 %.

Informovala o tom manažerka marketingu a PR televize Barrandov Martina Slavíková.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: