Zábavná show Tvoje tvář má známý hlas může výrazně ovlivnit sledovanost v rámci nedělních večerů. Nova tento formát poprvé přinesla před rokem. Díky výrazně nadprůměrným podílům na publiku startuje už třetí sérii.
Třetí série v průběhu necelých 12 měsíců
V rámci show Tvoje tvář má známý hlas mají diváci možnost sledovat profesionální proměny domácích umělců v mezinárodní hvězdy. V průběhu několika týdnů se tato show stala jedním z nejúspěšnějších formátů zábavy posledních let.
První série měla průměrný podíl necelých 49 procent diváků ve věkové kategorii 15-54 let. Premiérový díl uvedla Nova koncem března 2016. Tehdy zaujal necelých 29 procent diváků u obrazovek. Nově se postupně podařilo tuto hodnotu zdvojnásobit. Třetí díl překročil 40procentní hranici. Od čtvrtého dílu zaznamenal tento formát podíl na publiku nad hranicí 50 procent, v dalších třech dílech se přibližoval k 55 procentům.
Jarní sezona na Nově ve znamení osvědčených seriálů a nových programových značek
Nova uvede další řadu pěvecké show Tvoje tvář má známý hlas, Chart Show i Výměnu manželek. Vedle klíčových titulů rozšiřuje původní tvorbu i na své další stanice, především na kanál Nova 2.
....Finále druhé série sledovalo 51 procent diváků u televize
Díky této popularitě uvedla Nova ještě na podzim 2016 dalších 10 dílů pořadu. Přízeň diváků se jí podařilo udržet. Podíl několika epizod atakoval hranici 50 procent diváků u televize, přičemž finále druhé série tuto hranici dokonce pokořilo.
Třetí série startuje už tuto neděli 26. února 2017. Umělci budou mít nelehký úkol, aby se alespoň přiblížili k průměrným hodnotám sledovanosti prvních dvou sérii.
Poznámka: Zdrojem zmiňovaných dat sledovanosti jsou veřejné výstupy skupiny Nova na základě elektronického měření sledovanosti ATO / Nielsen Admosphere.