Televize Barrandov nasadila nové programové schéma, které je už plně v režii týmu kolem generálního ředitele Vladimíra Železného. Odvysílala zároveň i premiéru nové hlavní zpravodajské relace Naše zprávy. Zájem diváků byl průměrný.
Nová zpravodajská relace se neorientuje na kauzy nebo společensky důležitá témata, ale stal se z ní spíš spotřebitelský magazín. Naznačuje to zejména fakt, že napjaté situaci na Ukrajině nevěnovala televize téměř žádnou pozornost, a dala jí prostor až ve druhé půli vysílání. Na druhou stranu to může naznačovat i jistou alternativu vůči zpravodajského mainstreamu, možná i proto se nová relace jmenuje „Naše zprávy“.
Pokud jde o divácký podíl, v tomto případě se Vladimíru Železnému podařilo oslovit pět procent těch, co byli přítomni u televizních obrazovek. Nicméně, jak informoval server Mediaguru.cz, z hlediska celkových výsledků hlavní zpravodajské relace v posledních dvou měsících bylo první vysílání Našich zpráv průměrné. Oslovilo 164 tisíc diváků, tedy přibližně o 20 procent víc, než o předchozích sobotách, ale mnohem míň než na začátku a na konci ledna.
No po dvou vysilanich novych zprav jsem hodne zklamany. Moderatorka se casto prerikava, casto nastavaji v komunikaci dvojice hlucha mista, kdy jeden nevi, co bude rikat druhy. Prijde mi to velmi neprirozene, az primo nucene. Predchozi verze s jednim moderatorem se mi libila mnohem vic. Relaci neprospelo ani prodlouzeni stopaze, uplne by stacilo 25 minut. Zatim tedy zklamani.