Největší síť kabelové televize v České republice seznámila novináře s novou vizuální identitou. S tím souvisí i nová kampaň, která se zaměřuje na jednotlivé členy rodiny. UPC momentálně výraznější změny v televizní nabídce nechystá. Místo toho se prezentuje jako nejlepší poskytovatel internetu.

Vedení společnost UPC pro Českou a Slovenskou republiku na setkání s novináři. Zleva: generální ředitel Martin Miller, ředitel pro značku a komunikaci Karel Smrž, ředitel Customer Value Management Clemens Kruse, ředitel komunikace Jaroslav Kolár a zástupce pořádající PR agentury Mirek Čepický
Konkurenční prostředí se mění. Operátoři si už nekonkurují pouze televizními službami
Televizní služby byly doménou kabelových operátorů v předchozích 25 letech. Konkurenční prostředí se však výrazně proměnilo a nejstarší kabelový operátor nyní soustřeďuje svoji pozornost především na internetové připojení. Televizní služby sice i nadále tvoří důležitou součást portfolia. Prioritou z hlediska rozvoje je přinést zákazníkům prémiové služby spočívající v nejrychlejším a nejstabilnějším internetovém připojení společně s možností sledovat televizní programy na několika zařízeních, se zpětným shlédnutím a bohatou videotékou.
S tím souvisí i nová vizuální identita a komunikační koncept „Happy Home„, v němž firma zdůrazňuje „superrychlé wi-fi a nekonečnou zábavu na všech zařízeních s UPC„. Součástí inovované nabídky je i zvýšení rychlosti optického internetového připojení až do 500 Mb/s.
V rámci nové identity přináší společnost UPC pozměněné jednobarevné logo a nový slogan Užijte si každý moment. Ten je založený na rozsáhlém výzkumu pod taktovkou mateřské skupiny Liberty Global, největšího světového poskytovatele služeb kabelové televize.

Tvoje tvář má známý hlas odstartovala úspěšně, nedala šanci Pevnosti Boyard
V sobotu odvysílala Nova první díl čtvrté série Tvoje tvář má známý hlas. Prima nasadila novou Pevnost Boyard. Nova nakonec jednoznačně triumfovala, i když sledovanost Tváře byla nižší než u předchozích dílů.
....UPC se soustředí na modernizaci sítě a zrychlování internetu
„Výzkum ukazuje, že i když (internetové) připojení obohacuje naše životy díky tomu, že můžeme komunikovat, vytvářet a sledovat obsah kdekoli a kdykoli, jsou to chvíle propojení a blízkosti s milovanými lidmi, kterých si vážíme nejvíc,“ uvádí společnost ve svých tiskových materiálech.
„Společnost UPC v uplynulých dvou letech svým zákazníkům přinesla nové funkce, rozšířila a modernizovala svou širokopásmovou síť v České republice, rozšířila počet HD programů na 60 a maximalizovala výkonnost své sítě prostřednictvím nejmodernějších zařízení, jako je například prémiový Wi-Fi modem Connect Box,“ uvedl Martin Miller, generální ředitel UPC pro Českou a Slovenskou republiku.
Modernizace sítí i nové technologické funkce jsou výsledkem dlouhodobých investicí. „Díky tomu budeme i v budoucnosti schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím ještě více naplňovat očekávání v souladu s naším novým sloganem Užijte si každý moment,“ dodal Martin Miller.