NOVÁ GRAFIKA UNIVTŘ – Dokumentární stanice Discovery Science projde 1. června zásadním rebrandem. Divize mediální společnost Discovery Communications oznámila, že se stanice představí v novém kabátě pro střední a východní Evropu, Střední východ a Afriku. Dosavadní on-air grafiku používá kanál od roku 2007, autorem je Thornberg & Foster. Novým prvkem je tzv. „Morph„, tedy proměnlivý tvar.
Discovery Science, dokumentární stanice, kterou znají i tuzemští diváci, se 1. června dočká nového grafického kabátu a zbrusu nového loga. Dominantním prvkem je „Morph“, tedy jakýsi morfologický tvar, v grafice se mění v různé předměty. Jak uvádí blog Teeveetee, autorem rebrandu je kreativní studio Imaginary Forces, které tvořilo pro HBO nebo MTV.
PŘEČTĚTE SI: Podívejte se na novou grafiku Discovery Channel už teď!
„Věda je populárním žánrem na mnoha mezinárodních trzích,“ říká Lee Hobbs, obchodní ředitel Discovery Networks‚ pro střední a výhodní Evropu, Střední východ a Afriku (CEEMEA). Změny v grafice podle něj jdou ruku v ruce se zaměřením stanice a to včetně nového loga „Morph“. „Logo odráží překvapující a chytrý obsah dostupný ve vysílání a pomáhá nám rozšířit publikum,“ dodává ředitel Hobbs. Zároveň zůstává věrný stálým divákům.
Jak dodává portál Parabola.cz, kanál Discovery Science je dostupný více než 68 milionům domácnostem po celém světě. Dostupný je pro satelitní diváky freeSAT by UPC Direct a Digi TV. Discovery Communications provozuje řadu dokumentárních programů, dostupné v České republice jsou například Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Showcase HD nebo také Discovery World.