Jak odhalil marketingový průzkum mezi klienty DIGI TV, již více než 94% diváků má doma moderní LCD, LED nebo plazmovou obrazovku. Většina respondentů vlastní televizi o úhlopříčce v rozmezí 81 – 109 cm. Až 58 % domácností pak televizní vysílání sleduje na dvou a více přijímačích.
Sledovanosti podle žánrů vévodí filmy a sport
Zcela klíčovou je část průzkumu věnující se zájmu diváků o fotbalové přenosy. Nová DIGI TV v poslední době získala exkluzivní vysílací práva na dvě atraktivní fotbalové soutěže – anglickou Premier League a španělskou La Ligu. Podle očekávání je o tyto prestižní soutěže zájem; více než 82% respondentů v průzkumu vyjádřilo svou spokojenost s exkluzivní nabídkou těchto přenosů a má v úmyslu je sledovat.
Sledovanosti jednotlivých programů podle žánrů vévodí filmy, které sleduje 77 % respondentů. Sportovní pořady jsou na druhém místě se 75 % diváků. Následovány jsou dokumentárními programy, které sleduje 65 % diváků.
Další zkoumanou oblastí byla spokojenost diváků s nabídkou HD kanálů. Podle 52 % respondentů by již v dnešní době mělo být HD vysílání standardem pro všechny kanály bez výjimky. 29 % účastníků průzkumu by bylo ochotno za zvýšení počtu HD kanálů akceptovat i vyšší cenu služby.
Vyšší technickou úroveň ocenilo 93 procent klientů
S kvalitou a technickou úrovní služby je spokojeno až 93% jejích klientů a více než 81 % klientů by službu doporučilo svým přátelům a známým. Tento výsledek je shodný s výsledkem předešlého průzkumu z konce minulého roku.
„Průzkum potvrdil, že naše strategie získávání exkluzivního sportovního obsahu a zvyšování počtu kanálů v HD rozlišení je správná,“ uvedl Vladimír Rusnák, ředitel společnosti DIGI CZ, která satelitní televizi Nová DIGI TV provozuje.