Výborně zvládnutý servis v rámci volebního studia České televize přinesl zpravodajskému kanálu ČT 24 téměř čtyřicetiprocentní podíl na sledovanosti u diváků starších patnácti let. ČT přitom má už několik let i konkurenční výhodu v době vysílání volebního servisu – komerční Nova už nejde do přímého středu zpravodajských a analytických týmů a kanál ČT24 je tak jediným televizním programem, který přináší opravdu komplexní povolební servis.
Ve skupině diváků starších patnácti let dosáhla zpravodajská televize podíl na publiku 37 procent. Nejsledovanější byl úsek volebního studia od 16:30 do 17:30, kdy docházelo ke sčítání rozhodující části volebních hlasů. Tou dobou si vysílání ČT24 naladilo téměř 45 procent diváků starších 15 let, kteří byli v tu chvíli u televize.
Česká televize i letos přinesla velmi dobré povolební vysílání. Na internetu má však sílící konkurenci. Zatímco televize byla jediným médiem, které v posledních patnácti letech mohlo divákům přinášet prakticky on-line aktualizovaný průběh sčítání hlasů, v dnešním multimediálním světě lze na internetu sledovat sčítání hlasů v ještě rychlejší podobě a s krátkými aktuálními analýzami. Ty přinášely prakticky všechny relevantní zpravodajské weby.
I přes sílící konkurenci on-line médií však většina populace upřednostňuje sledování povolebního servisu a průběhu sčítání hlasů v televizi.