Výsledky prvního kola prezidentských voleb sledovalo v sobotu odpoledne na zpravodajském programu ČT24 průměrně 817 tisíc diváků. Celodenní zásah překonal 3,5 milionu diváků. Nejsledovanějším momentem byl brífink úřadujícího prezidenta Miloše Zemana, nejsledovanější zpravodajskou relací byly podle očekávání Události České televize.
Volební studio odstartovalo na ČT 24 v sobotu o půl druhé odpoledne. Do sedmi hodin do večera jej průměrně sledovalo 817 tisíc diváků starších patnácti let při podílu na publiku 27,91 %. Celý volební blok, končící deset minut po půlnoci, zaujal v průměru více než půl milionu diváků.
Zpravodajská čtyřiadvacítka tak z pohledu podílu na publiku (15,06 %) zaznamenala druhý nejúspěšnější den posledních čtyř let. Nejsledovanějším momentem odpoledního volebního bloku byl brífink Miloše Zemana s téměř 1,4 miliony diváků (1 397 tisíc).
Události České televize si včera nenechalo ujít 1,29 milionu diváků, díky čemuž se staly nejsledovanější hlavní zpravodajskou relací dne. Pořad Události, komentáře, s debatou pěti šéfredaktorů analyzujících aktuální volební situaci, zhlédlo v průměru 253 tisíc lidí.
Zdrojem dat je elektronické měření sledovanosti ATO – Nielsen Admosphere ze dne 14. 1. 2018. Data poskytla tisková mluvčí České televize Karolína Blinková.