Na význam veřejnoprávních médií se zaměřila konference s titulem Truth & Power, kterou uspořádal Český rozhlas společně s BBC. Stěžejním tématem diskuzí odborníků z význačných evropských mediálních institucí byla budoucnost veřejnoprávních médií.
....Kouty u Ledče nad Sázavou jsou s přehlídkami rozhlasové tvorby neodmyslitelně spjaty. Výjimku Sdružení pro rozhlasovou tvorbu neučinilo ani v roce letošním. V krátkém pohledu nabízíme ohlédnutí 26. ročníkem BILANCE, nesoutěžní přehlídky rozhlasové tvorby.
....Placená televize O2TV získala exkluzivní vysílací práva na českou nejvyšší fotbalovou soutěž. Poprvé v historii tak od nadcházející sezony najdou diváci všechny zápasy pouze na této platformě. Nová smlouva platí do roku 2022.
....Televize Nova zahájila na Mělnicku natáčení nového komediálního seriálu Kameňák, který volně naváže na filmovou sérii. Herecké hvězdy Václav Vydra, Jana Paulová, Leoš Noha, Pavel Kikinčuk a další se postarají o zábavné večery.
....Doporučujeme
Pod titulem Truth & Power se v úterý 19. června v Londýně uskuteční společná konference Českého rozhlasu a BBC věnující se roli veřejnoprávních médií. Na akci vystoupí více než desítka řečníků.
....Pavel Kučera: „Vždy se snažím, abychom vysílali k posluchačům to, co by mohlo zajímat především je.“
Pavel Kučera je muž mnoha zájmů a profesí. Známý je především jeho nezaměnitelný hlas, už 25 let totiž pravidelně usedá za rozhlasový mikrofon a promlouvá k posluchačům.
....FAJN rádio přichází od pondělního rána s řadou novinek, jejichž hlavním cílem je posílit vnímání rádia s důrazem na hitové zaměření stanice.
....NÁZOR – České a slovenské televize jsou velmi žádané u diváků na obou stranách někdejší federace. Pokud jim je operátoři přestanou nabízet legální cestou, je zřejmé, že řada lidí bude přijímat tyto stanice nelegálně.
....UPC MAX kino zahájí promítání ve čtvrtek 21. června filmem Bába z ledu. Filmový kanál Prima MAX, společnost UPC, rádio Kiss a multikino CineStar Černý Most již potřetí zvou diváky do letního kina.
....Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Claim „Držíme Ti flek“ odráží hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2.
....Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2